Retourneren of Ruilen favicon.png

Is je bestelling niet helemaal naar wens en wil je deze graag retour sturen? Geen probleem! Je kunt je bestelling tot 7 dagen na ontvangst retourneren. De antwoorden op de meest gestelde vragen m.b.t. retourneren staan hieronder.

 

Hoe kan ik iets terugsturen?
Vul het bijgeleverde retourformulier in en stuur je pakketje terug naar:
21Jewelz
Lindenlaan 1
6301 HA Valkenburg a/d Geul

 

Moet ik de kosten van mijn retour zelf betalen?
Ja, de kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. Het is wel mogelijk om de artikelen gratis te retourneren in onze winkel.  Het bedrag wordt daarna direct teruggestort op je rekening. 

 

Er is iets misgegaan met mijn bestelling, wat moet ik doen?
Neem even contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Geef aan wat er is misgegaan, zodat wij een passende oplossing aan kunnen bieden.

 

Ik wil een item ruilen, kan dit?
Je kunt je gekochte items gratis bij ons ruilen in de winkel. Ben je niet in de gelegenheid om langs te komen, dan kun je het item retour sturen en op het retour formulier noteren welk item je er graag voor in de plaats wilt ontvangen. De kosten voor en retourneren zijn voor eigen rekening. De kosten die wij maken voor het opnieuw opsturen van een item zijn voor onze rekening.

 

Mogen Sale items geretourneerd worden?
Nee, de afgeprijsde artikelen mogen niet geretourneerd worden. Deze zullen dan ook niet verwerkt worden.

 

Hoe snel ontvang ik mijn geld terug na retournering?
Wij streven ervaar om na ontvangst van je retour het geld binnen 2 werkdagen terug te storten.

 

Kan ik meerdere bestellingen in een retour samenvoegen?
Ja zeker, dit is geen probleem. Voeg wel altijd de retour formulieren toe.

Let op:

-       Wegens hygiëne is het helaas niet mogelijk om oorbellen te retourneren.
-       Producten kunnen alleen retour worden genomen indien deze ongedragen of onbeschadigd zijn.
-       De retour gezonden producten zijn op eigen risico voor de klant.

 

© 2013 - 2020 21Jewelz | sitemap | rss