Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Via onze nieuwsbrief ontvang je als allereerste alle informatie over de nieuwe collectie, leuke acties en nog veel meer. Iedereen die zich nu aanmeld voor onze nieuwsbrief ontvangt bovendien een kortingscode t.w.v. 5%.Liefs Selina

View our privacy policy and termen

CONTACT US | +31621512282 | [email protected]

21Jewelz | Klantenservice

21Jewelz | Klantenservice

KLANTENSERVICE

 Is er iets niet helemaal duidelijk?
Wellicht vind je het antwoord tussen de veelgestelde vragen!
 

Niet gevonden...?
Tijdens werkdagen tussen 09:00 en 17:00 doen we ons best
om jouw berichtje zo snel mogelijk te beantwoorden.
Bel ons of stuur een Whatsapp bericht naar:
06 215 122 82


Je kunt ons ook altijd contacteren via onze social-media kanalen of een mail sturen naar:
[email protected]

Neem contact op

Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Iets leuks gezien?! Kies indien nodig de gewenste maat en voeg het item toe aan je winkelwagen. Zodra jij helemaal uitgeshopt bent, ga je naar jouw winkelwagen en kies je voor de optie betalen. Controleer je winkelwagen en vul daarna je gegevens in. Vergeet niet akkoord te gaan met onze Algemene Voorwaarden. Anders is het helaas niet mogelijk een bestelling te plaatsen.

  • Heb ik een account nodig om bij jullie te bestellen?

    Het is natuurlijk niet verplicht, maar het aanmaken van een account voor een bestelling brengt veel voordelen met zich mee zodat je zo makkelijk mogelijk bij ons kunt shoppen. Zo heb je al jouw bestellingen in een fijn overzicht en hoef je niet elke keer jouw gegevens in te vullen. Mocht een item onverwacht toch niet naar wens zijn, is het ook super makkelijk jouw retour via jouw account aan te melden!

  • Met welke betaalmethodes kan ik betalen?

    Je kunt bij ons snel en veilig betalen met IDeal, dit is de meest gebruikte methode binnen Nederland. Voor onze Belgische klanten is het ook mogelijk om met Bancontact de bestelling te betalen. Heb je een cadeaubon van ons? Deze kun je ook gebruiken in onze webshop! Voor de code in bij het afrekenen onder het kopje 'CADEAUBON'. De waarde van de cadeaubon wordt dan automatisch van het totaalbedrag afgetrokken.

  • Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?

    Het kan wel eens voorkomen dat onze mails in jouw spam-box terecht komen of dat je per ongeluk een typfoutje hebt gemaakt bij het invullen van jouw e-mail adres, OEPS! Wanneer het bedrag van jouw rekening is afgeschreven staat er altijd een ordernummer bij vermeld. Met dit nummer kun je bij ons contact opnemen betreffende de status van jouw bestelling. Is het bedrag niet afgeschreven? Dan is jouw bestelling waarschijnlijk helaas niet goed doorgekomen en kun je het beste nog een keer proberen jouw bestelling te plaatsen. Blijft het fout gaan? Neem dan even contact met ons op en we zoeken het samen uit!

  • Hoe lang is jullie levertijd?

    Wanneer je voor 16:00 besteld op een werkdag, wordt deze dezelfde dag nog verzonden! Bestel je in het weekend of in de avond, dan wordt je bestelling de volgende werkdag verwerkt en verzonden. Nadat we de pakketjes aan PostNL hebben overgedragen hebben wij helaas geen invloed meer op de levertijd. Over het algemeen bedraagt de levertijd van PostNL 1 a 2 werkdagen.

  • Is het mogelijk mijn online bestelling in de winkel op te halen?

    Het is mogelijk om je bestelling op te halen. Dit kan van woensdag t/m zaterdag tussen 11:00 & 17:00 en op zondag van 12:00 tot 17:00. Wanneer jouw bestelling voor je klaar staat ontvang je hierover een mail. We willen jullie vragen niet eerder voorbij te komen, omdat we dan waarschijnlijk jouw bestelling nog aan het verzamelen zijn :)
    Is er spoed? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden!

    Het adres van de winkel Lindenlaan 1, Valkenburg a/d Geul. 

  • Wanneer ontvang ik een track & trace code?

    Je ontvangt jouw track & trace wanneer het pakketje verwerkt is op het depot van PostNL. Dat betekent dus dat je niet direct een track & trace code ontvangt wanneer het pakketje bij ons de deur uit is. Dus no worries als je wel al de verzendbevestiging hebt ontvangen, maar nog geen track & trace hebt gekregen...! Duurt het allemaal wel erg lang? Neem dan contact met ons op, en we zoeken het voor je uit!!

Retourneren & ruilen

  • Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?

    Mocht er onverhoopt toch iets niet passen of wil je een item retourneren met een andere reden dan kun je de retourzending makkelijk aanmelden via jouw account. Geen account? Geen probleem! Je kunt gewoon ons adres op het pakketje schrijven en deze bij een PostNL punt afgeven. Denk er wel aan om ten alle tijden het retourformulier/pakbon toe te voegen aan het pakketje. Zo weten we zeker dat het om jouw bestelling gaat en kan er niks mis gaan! De retourkosten zijn bij reguliere retourzendingen altijd voor de klant.

    RETOURADRES:
    21Jewelz
    Lindenlaan 1
    6301 HA Valkenburg a.d. Geul


    Onder het kopje 'Retourneren & ruilen' kun je meer informatie vinden voor het retourneren en/of ruilen van je item. 

  • Mag ik een sale artikel retourneren?

    Nee, helaas mogen artikelen die gekocht zijn in de sale niet retour gestuurd worden. Bij een retourzending die alsnog een sale artikel bevat, wordt nooit het bedrag terug gestort. In uitzonderlijke gevallen wordt de waarde van de geretourneerde sale-artikelen omgezet in een kortingscode voor een volgende bestelling.

  • Mijn artikel is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet, wat moet ik doen?

    Oei sorry! Dat is natuurlijk niet de bedoeling & we lossen het graag samen met jou op! Stuur ons in dit geval altijd eerst een berichtje voordat je zelf actie onderneemt. Zo kunnen wij jou het beste helpen voordat je eventueel onnodige kosten maakt. Je kunt ons bereiken via [email protected], onze social-media kanalen of telefonisch. Dan gaan we gauw op zoek naar een gepaste oplossing voor het probleem!

  • Ik heb mijn bestelling geretourneerd, maar heb nog geen bericht ontvangen.

    No worries! Dan hebben wij jouw bestelling waarschijnlijk nog niet retour ontvangen of verwerkt. Als wij jouw retour hebben ontvangen, sturen wij je een creditnota per mail. Je kunt bij restitutie van het aankoopbedrag het geld binnen 5 werkdagen op je rekening verwachten. Bewaar voor de zekerheid altijd het verzendbewijs van je retour totdat je van ons een creditnota hebt ontvangen. Duurt het allemaal wel erg lang? Neem gerust contact met ons op!

  • Hoe zit het met restitutie van het aankoopbedrag?

    Wanneer het geleverde artikel jammer genoeg niet past of toch niet helemaal is wat je je erbij had voorgesteld, is er de mogelijkheid om het item binnen 14 dagen retour te sturen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt binnen 14 dagen na ontvangst. De directe kosten van het terugzenden zijn helaas voor eigen rekening en deze zullen dan ook niet terug gestort worden. Bij de retourzending kan je kiezen voor een vervangend artikel of restitutie van het aankoopbedrag. We doen ons best om het bedrag binnen 2 werkdagen terug te storten na het ontvangst van jouw retourzending.

Voorraad & collecties

  • Wanneer wordt de nieuwe collectie toegevoegd?

    We doen ons best om elke dinsdagavond een nieuwe collectie online te zetten! Het kan wel eens voorkomen dat dit wegens tijdgebrek of weersomstandigheden helaas niet mogelijk is, dan zal de collectie op een alternatieve dag online komen. Houdt onze socials goed in de gaten, hier op wordt elke keer de nieuwe collectie geplaatst wanneer deze te bestellen is!

  • Waarom is alles zo snel uitverkocht?

    Wij werken met een wekelijkse nieuw collectie om jullie zo veel mogelijk variërende items aan te bieden! Omdat we zo vaak wisselen van collectie is het soms wel op=op. We proberen zo veel mogelijk items aan te vullen wanneer hier vraag naar is, maar dit is afhankelijk van de voorraad van onze leveranciers. 

  • Het item wat ik wil hebben is uitverkocht, komt dit nog terug op voorraad?

    Wanneer het item dat je graag wilde bestellen uitverkocht is, kun je je aanmelden voor onze automatische e-mail service. Hierbij krijg je een mailtje wanneer het gewenste item weer te bestellen is! Niet te lang twijfelen, want iedereen die zich aangemeld heeft krijg op hetzelfde moment bericht ;)
    Zeker weten of het item nog aangevuld wordt? Je kunt ons altijd even een berichtje sturen.

  • Hoe kan het dat mijn bestelde items nog niet binnen zijn bij jullie?

    Wanneer wij items bestellen bij onze leverancier en hiervan een bevestiging ontvangen, voegen wij deze items al toe aan de webshop zodat iedereen wel al kan bestellen. Het kan wel eens voorkomen dat de levering vertraging op loopt, maar hiervan worden jullie dan op de hoogte gebracht.

Sale

  • Mag ik sale retourneren?

    Het is helaas niet toegestaan om sale te retourneren. Dit met de reden dat sale vaak oude collectie is, die we niet meer in de winkel kunnen verkopen. Mocht je vragen hebben over de pasvorm of maat van een sale-product om zeker te zijn of het past? Wij adviseren jullie graag, stuur ons gerust een berichtje!! :)

  • Het item wat ik besteld heb is nu opeens in de sale, krijg ik het verschil terug?

    Helaas geldt de sale vanaf een bepaalde datum en is dit niet met terugwerkende kracht. Vaak zijn het laatste maatjes, dus de kans is groot dat door jouw bestelling wij bijvoorbeeld nog maar een laatste stuk op voorraad hebben, deze wordt dan verplaatst naar de sale zodat we ruimte kunnen maken voor nieuwe items. Vaak wordt de ingang van de sale ook duidelijk gecommuniceerd en is het eigen risico om hier eventueel op te wachten met bestellen.

Wishlist & waitlist

  • Wat is het verschil tussen de wishlist en waitlist?

    De wishlist is het hartje bij het artikel dat je aanklikt en dan slaat het systeem dit op bij jouw account. Zo kun je al jouw favoriete items weer snel terug vinden!

    De waitlist is wanneer een artikel is uitverkocht, maar je graag een e-mail wilt ontvangen wanneer het item weer beschikbaar is. Je gaat dan op onze website naar het artikel, klik je uitverkochte maat aan en laat je e-mail achter in het vakje.

De winkel

  • Wat is het adres van de winkel?

    Als je bij ons wilt komen shoppen moet je op het onderstaande adres zijn:

    Lindenlaan 1
    6301HA
    Valkenburg a/d Geul

    See you soon!! 

  • Wat zijn jullie openingstijden van de winkel?

    Onze winkel is geopend van woensdag t/m zondag.

    Maandag: Gesloten
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 11:00 - 17:00
    Donderdag: 11:00 - 17:00
    Vrijdag: 11:00 - 17:00
    Zaterdag: 11:00 - 17:00
    Zondag: 12:00 - 17:00

    Tijdens deze tijden zijn wij ook telefonisch bereikbaar in de winkel onder
    043 31 10 81 3

  • Kan ik items reserveren in de winkel?

    Ja dat kan! Stuur ons een berichtje via social-media, dat is het makkelijkste omdat je hier ook afbeelding kunt versturen. Stuur ons de gewenste items inclusief maat en dan hangen wij deze voor je weg. Wij reserveren items max. 2 dagen, daarna worden ze weer toegevoegd aan de voorraad en kunnen ze weer worden verkocht.

  • Kan ik een item dat ik gekocht heb in de winkel, ook hier weer retourneren?

    Dat kan binnen 14 dagen na de aankoop, enkel krijg je bij aankopen in de winkel het bedrag niet terug gestort op jouw rekening. Wel kun je andere items uitzoeken t.w.v. het geretourneerde bedrag, of je krijgt een tegoedbon die je later in de winkel zou kunnen besteden.

  • Kan ik mijn online bestelling in de winkel retourneren?

    Dat kan! Je kunt ter plekke een ander item uitzoeken, of wij zullen jouw retour verwerken en het geretourneerde bedrag terug storten op jouw rekening.

Overige vragen

  • Ik heb het antwoord op mijn vraag nog niet kunnen vinden, wat nu?

    Hoewel we ons best doen om alles zo duidelijk mogelijk voor jullie te maken, kan het natuurlijk zijn dat er alsnog iets niet helemaal duidelijk is. We helpen je uiteraard ook dan graag verder! Je kunt ons altijd bereiken via ons e-mail adres [email protected] of onze social-media kanalen. Telefonisch zijn wij enkel tijdens openingsuren beschikbaar op 043 311 0813. Laat ons gerust weten hoe we kunnen helpen!