Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Via onze nieuwsbrief ontvang je als allereerste alle informatie over de nieuwe collectie, leuke acties en nog veel meer. Liefs Selina

View our privacy policy and termen

CONTACT US | +31621512282 | [email protected]

Retourneren & ruilen

Retourneren & ruilen

 Is je bestelling niet helemaal naar wens en wil je deze graag retour sturen? Geen probleem! Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren.
De antwoorden op de meest gestelde vragen m.b.t. retourneren staan hieronder.

 

Hoe kan ik iets terugsturen?
Vul het bijgeleverde retourformulier in en stuur je pakketje terug naar:
21Jewelz
Reinaldstraat 6
6301 EC Valkenburg a/d Geul

 

Moet ik de kosten van mijn retour zelf betalen?
Ja, de kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. Het is wel mogelijk om de artikelen gratis te retourneren in onze winkel.  Het bedrag wordt daarna direct teruggestort op je rekening. 

 

Er is iets misgegaan met mijn bestelling, wat moet ik doen?
Neem even contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Geef aan wat er is misgegaan, zodat wij een passende oplossing aan kunnen bieden. Geen reactie? Dan kun je altijd nog een berichtje via social-media sturen of telefonisch contact opnemen!

 

Ik wil een item ruilen, kan dit?
Je kunt je gekochte items gratis bij ons ruilen in de winkel. Ben je niet in de gelegenheid om langs te komen, dan kun je het item retour sturen en op het retour formulier noteren welk item je er graag voor in de plaats wilt ontvangen. De kosten voor en retourneren zijn voor eigen rekening. De kosten die wij maken voor het opnieuw opsturen van een item zijn voor onze rekening.

 

Mogen Sale items geretourneerd worden?
Nee, de afgeprijsde artikelen mogen niet geretourneerd worden.
Deze zullen dan ook niet verwerkt worden.

 

Hoe snel ontvang ik mijn geld terug na retournering?
Wij streven ervoor om na ontvangst van je retour het geld binnen 2 werkdagen terug te storten, maar maximaal binnen 5 werkdagen.

 

Kan ik meerdere bestellingen in een retour samenvoegen?
Ja zeker, dit is geen probleem. Voeg wel altijd de retour formulieren van elke bestelling toe.

Let op:

-       Wegens hygiëne is het helaas niet mogelijk om oorbellen te retourneren.
-       Producten kunnen alleen retour worden genomen indien deze ongedragen of
         onbeschadigd zijn.
-       De retour gezonden producten zijn op eigen risico voor de klant.